Ուզում եմ պատմել քեզ այս բոլորը | I want to tell you all these

Ուզում եմ պատմել քեզ այս բոլորը | I want to tell you all these

Առլեն Շահվերդյան

35567Ուզում եմ պատմել քեզ այս բոլորը

Ուզում եմ հոգիս թևածի հեռվում,
Որ վազեմ մոտիկ, բայց տեսնեմ հեռուն,
Շոշափեմ կայծը, բայց այրվեմ բովում,
Գրավի խայծը, բայց մեռնեմ ծովում,
Ձեռքիս մեջ լուսինը լուսամփոփ թվա,
Կարոտի հնչյունը դառնա ադաջիո,
Ուզում եմ զարկվեմ, բայց խաղաղ մնամ,
Ուզում եմ շշուկով գոռամ պահանջը
…Քո պահանջն ունեմ, և այդ կարոտից
Ուզում եմ հազար ճամփաներ անցնել,
Ժամանակային քարտեզը մտքիս՝
Կարկինով գծված գծագիր բացել,
Ուզում եմ փշրել առանց քեզ փառքը,
Ժանգոտած կողպեքով դռները բանալ
Զգալ զարկերակը, բայց լսել կյանքը,
Քո մի շոյանքից հաճույքն իմանալ,
Ուզում եմ լացել ծիծաղկուն դեմքով,
Որ խռովքն հոգուս բերկրավետ դառնա
Ուզում եմ վազել թոքամաշ հևքով,
Բայց ամեն անգամ քեզ վերադառնալ:
Ես քո կարոտից արբել եմ արդեն,
Քաղցր նանրությամբ լսում եմ օրը
Ուզում եմ նվիրել հրաբորբ վարդեր,
Ուզում եմ պատմել քեզ այս բոլորը:

© Առլեն Շահվերդյան
Գրել եմ 2014 թ. սեպտեմբերի 2-ին, 21:30 PM
© Բանաստեղծության հեղինակային բոլոր իրավունքները պաշտպանված են:

For my foreign readers – My…

View original post 644 more words

One thought on “Ուզում եմ պատմել քեզ այս բոլորը | I want to tell you all these

Leave a Reply

